ПРОГРАМА
«ЗДОРОВ'Я»
КРЕДО: «Даючи знання –
не відбирай здоров'я»
ЗАВДАННЯ ШКОЛИ
ЗДОРОВ'Я:
-
Виконання режиму
праці і відпочинку;
-
Рекомендації з
раціонального харчування;
-
Використання
здоров'язбережних технологій;
-
Забезпечення
зниження додаткового навчального навантаження(розумова перевтома,емоційне
навантаження, стреси, хворобливість);
-
Реалізація
активних оздоровчих заходів.
КООРДИНАЦІЙНА РАДА З ПИТАНЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧИХ
ТЕХНОЛОГІЙ:
Директор
– головний координатор;
Заступник
директора – відповідальний за охорону життя в закладі;
Медпрацівник
– відповідальний за медичне обслуговування, інформаційно – профілактичну роботу;
Заступник
директора з матеріально – технічної частини – відповідальний за охорону життя
та праці в закладі.
ОСНОВНІ
ПОЛОЖЕННЯ:
1.Розробка науково –
методичних організаційних основ моніторингу стану здоров'я учнів.
2.Інформаційна та профілактична робота щодо
збереження та зміцнення здоров'я.
3.Переоснащення матеріально – технічної бази школи:
спортивної, фізкультурно – оздоровчої, медико – педагогічної структур.
4.Створення системи оздоровлення учнів та персоналу.
5.Визначення найпріорітетнішим напрямком роботи
школи – охорона здоров'я та безпека життя учнів.
6.Створення адаптивного навчального середовища.
7.Взаємодія всіх учасників навчально- виховного
процесу щодо збереження здоров'я дитини.
8.Реалізація варіативних соціально – освітніх
програм, спрямованих на формування цінностей здорового способу життя.
9.Внесення змін в зміст методичної роботи,
підвищення кваліфікації вчителів у питаннях збереження здоров'я дитини.
10.Підвищення ролі фізичної культури у збереженні
здоров'я та розвитку дитини.
11.Дотримання санітарно – гігієнічних вимог,
поліпшення харчування учнів.
12.Забезпечення медичного обслуговування,
впровадження валеологізації навчально – виховного процесу, профілактика
захворювань,попередження розповсюдження шкідливих звичок.
13.Медико – педагогічна підтримка дітям з обмеженими
можливостями.
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ:
1.Організаційно – педагогічний та спортивно –
оздоровчий :
- зміцнення матеріально – технічної бази для
проведення спортивно – масової та оздоровчої роботи;
- створення арт – класу для проведення психологічної
розгрузки та арт – терапії;
- розширення мережі спортивних гуртків та секцій;
- створення
та організація роботи тренажерного та атлетичного залу;
- впровадження здоров'язберігаючого режиму: ранкова
зарядка, рухливі перерви, ігри, арттерапевтичні перерви, ранкові зустрічі;
- проведення
«зелених» уроків та уроків довкілля;
- проведення масових заходів:Днів та Тижнів
Здоров'я, спортивно – масових міроприємств, змагань, конкурсів, тематичних
класних годин, зустрічей, ранків з метою популяризації здорового способу життя;
- організація туристсько – краєзнавчої роботи;
- популяризація спортивних досягнень учнів школи;
- корекційна робота на уроках фізичної культури та
контроль за станом фізичного навантаження учнів;
- залучення батьків учнів до участі у спортивно –
масових заходах.
2.Психологічний напрямок:
- діагностика розвитку пізнавальних
процесів,визначення рівня розвитку психічних функцій;
- психолого – корекційна робота;
-
впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально – виховному процесі;
- формування позитивного мікроклімату в колективі;
- діагностика адаптації учнів до навчання в школі.
3.Санітарно – гігієнічний напрямок:
- дотримання санітарно – гігієнічних вимог і норм;
- створення оптимального режиму роботи школи,
спрямованого на формування засад здорового способу життя;
- проведення моніторингу та аналізу стану здоров'я
учнів;
- приведення
у відповідність санітарно – гігієнічних вимог до освітлення, меблів, вологого
прибирання;
-
профілактика перевантаження;
- укомплектування медичного кабінету необхідним
обладнанням та медикаментами.
4.Профілактичний напрямок:
- робота з батьками з профілактики втрати
здоров'я учнів;
- навчання учнів
способів збереження, зміцнення та відновлення здоров'я;
- створення умов
для безпеки життя в навчальному закладі.
Очікувані результати:
Формування пріорітетного відношення до
здоров'я як до найвищої цінності людського життя та навичок збереження,
зміцнення та відновлення здоров'я.
Немає коментарів:
Дописати коментар