Портал директора школи
Портфоліо директора
(Перемістити в…)
Про мене...
Опис досвіду роботи директора школи
Професійний фотоальбом...
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ
МОЯ ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ
КОДЕКС ЧЕСТІ ДИРЕКТОРА
Управлінська діяльність
Перспективи розвитку школи
Опис педагогічного досвіду
ДОШКА ПОШАНИ
Самоосвіта
Науково-методична робота в школі
Концепція діяльності та розвитку
Перспективне прогнозування роботи школи
Управлінські ідеї
Звіт директора перед громадою
Законодавча скарбничка
ОП в школі
Виховна робота: Нормативна база
Каталог веб-ресурсів
Інтерактивні прийоми
Класифікація інноваційних педсистем....
▼
Сторінки
(Перемістити в…)
Сторінка оголошень
Перший урок 2016
Історія школи
Програма "Здоров'я"
Теорія передового педагогічного досвіду...
Виявлення передового педагогічного досвіду...
Система вивчення та узагальнення ППД....
Система впровадження і використання ППД...
День Цивільного захисту в школі (Реферат)
Педагогічні ідеї В. Сухомлинського в практиці робо...
Авторські розробки: Виховний захід "Дружна родина"...
Методи боротьби зі стресом
Технології естетичного виховання
▼
Нормативна база до нового навчального 2017-2018 навчального року
➤
Лист Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 1/9-315 "Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"
➤
Лист МОНУ від 09.08.2017 № 1/9-436 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році"
➤
Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх та
позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік
Про зміни в Типових навчальних закладах
➤
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Колегія Міністерства освіти і науки України "Оновлення програм для базової загальної середньої освіти" (презентація)
Нормативні документи МОН
Немає коментарів:
Дописати коментар
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію
Немає коментарів:
Дописати коментар